W związku ze zmianą silnika portalu, aby zalogować się na konto należy odzyskać hasło. Kliknij TUTAJ aby zobaczyć instrukcję.

BOOMBIT po wynikach 2020 r.

2020 rok był przełomowy dla BOOMBIT. Zmiana strategii i skupienie się na grach hyper-casual przyniosło skokowy wzrost przychodów i zysków.

Hitami stały się : Ramp Car Jumping, Will It Shred?, Bike Jump, Slingshot Stunt Driver.

A obecnie tryumfy świeci Shoe Race.

To pokazuje, że jednak spółce udaje się powtarzać sukcesy wcześniejszych gier.

Do tego w marcu pojawiła się wreszcie udana gra z segmentu GaaS – Hunt Royale.

Zapraszam do zapoznania się z analizą Grupy Boombit.

Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)

Komentarze widoczne są dla abonentów portalu!

Partnerzy Portalu Analiz: