W związku ze zmianą silnika portalu, aby zalogować się na konto należy odzyskać hasło. Kliknij TUTAJ aby zobaczyć instrukcję.

Analiza Pointpack – wyniki 2019 r.

POINTPACK to firma informatyczna, która stworzyła system dostaw paczek integrując firmy kurierskie oraz sieci handlowe.

Kluczowa jest umowa z siecią Żabka, w której można odebrać i nadać przesyłki oraz firmami kurierskimi DHL (główny partner) i Poczta Polska. Usługa dostępna jest również w sieci Kaufland. W sieci jest już ponad 6400 punktów.

Liczba zrealizowanych przesyłek wzrosła o 602% w 2019 roku, co przełożyło się na osiągniecie przychodów ze sprzedaży w kwocie 27,1 mln zł (+618%) i zysku netto 4,1 mln zł (vs. 42 tys. zł w 2018 r.).

Zapraszam do analizy spółki Pointpack po wynikach 2019 roku.

Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)

Komentarze widoczne są dla abonentów portalu!

Partnerzy Portalu Analiz: