Analiza Pointpack – wyniki 2019 r.
POINTPACK to firma informatyczna, która stworzyła system dostaw paczek integrując firmy kurierskie oraz sieci handlowe.
Kluczowa jest umowa z siecią Żabka, w której można odebrać i nadać przesyłki oraz firmami kurierskimi DHL (główny partner) i Poczta Polska. Usługa dostępna jest również w sieci Kaufland. W sieci jest już ponad 6400 punktów.
Liczba zrealizowanych przesyłek wzrosła o 602% w 2019 roku, co przełożyło się na osiągniecie przychodów ze sprzedaży w kwocie 27,1 mln zł (+618%) i zysku netto 4,1 mln zł (vs. 42 tys. zł w 2018 r.).
Zapraszam do analizy spółki Pointpack po wynikach 2019 roku.
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)