BOOMBIT po wynikach 2020 r. | PortalAnaliz.pl

BOOMBIT po wynikach 2020 r.

Dodano: 2021-04-27 18:13:11 | Autor: Paweł MalikBOOMBIT

2020 rok był przełomowy dla BOOMBIT. Zmiana strategii i skupienie się na grach hyper-casual przyniosło skokowy wzrost przychodów i zysków.

Hitami stały się : Ramp Car Jumping, Will It Shred?, Bike Jump, Slingshot Stunt Driver.

A obecnie tryumfy świeci Shoe Race.

To pokazuje, że jednak spółce udaje się powtarzać sukcesy wcześniejszych gier.

Do tego w marcu pojawiła się wreszcie udana gra z segmentu GaaS - Hunt Royale.

Zapraszam do zapoznania się z analizą Grupy Boombit.

Pełen dostęp do artykułu posiadają osoby posiadające wykupiony Abonament. Zaloguj się lub sprawdź cennik.

Komentarze do artykułu:
Skomentuj artykuł