Analiza Pointpack - wyniki 2019 r. | PortalAnaliz.pl

Analiza Pointpack - wyniki 2019 r.

Dodano: 2020-04-01 14:31:35 | Autor: Paweł MalikPointpack

POINTPACK to firma informatyczna, która stworzyła system dostaw paczek integrując firmy kurierskie oraz sieci handlowe.

Kluczowa jest umowa z siecią Żabka, w której można odebrać i nadać przesyłki oraz firmami kurierskimi DHL (główny partner) i Poczta Polska. Usługa dostępna jest również w sieci Kaufland. W sieci jest już ponad 6400 punktów.

Liczba zrealizowanych przesyłek wzrosła o 602% w 2019 roku, co przełożyło się na osiągniecie przychodów ze sprzedaży w kwocie 27,1 mln zł (+618%) i zysku netto 4,1 mln zł (vs. 42 tys. zł w 2018 r.).

Zapraszam do analizy spółki Pointpack po wynikach 2019 roku.

Pełen dostęp do artykułu posiadają osoby posiadające wykupiony Abonament. Zaloguj się lub sprawdź cennik.

Komentarze do artykułu:
Skomentuj artykuł