BOOMBIT – udany kwiecień
Producent gier mobilnych podał dane miesięczne za kwiecień pokazując znaczną poprawę przychodów 27,8 mln zł (+24% m/m).
Jest to historycznie drugi najwyższy przychód miesięczny,.
Jak widać powiązane było to z wysokimi nakładami na pozyskanie graczy (User Aquisition), ale to oznacza, że wskaźniki monetyzacyjne były na tyle dobre, że opłacało się wydać dodatkowe dolary.
Wynik = (przychody – prowizje platform – User Aquisition ) zamknął się kwotą 8,55 mln zł (+25%) – również drugi najwyższy historycznie wynik.
Kluczowe czynniki:
- prawie rekordowa liczba pobrań 28,5 mln (+48%) – kluczowe gry w kwietniu – Crazy Plane Landing, Train Ramp Jumping czy nieśmiertelny Slingshot Stunt Driver
- rosnący przychód z gier non-HC – głównie gry Hunt Royale, który znakomicie się rozwija (6,7 mln zł vs. 6,2 mln zł w marcu)
- mocny dolar – Przychody ze sprzedaży gier generowane są przede wszystkim w dolarach
Co ciekawe taki wzrost odnotowany został pomimo, że żadna z gier nie weszło do TOP30 w USA w kwietniu.
W maju wysoko w rankingach pobrań (TOP100 w Google.Play) są gry Try To Fly, Dog Life Simulator i Crazy Plane Landing.
Ale to dopiero początek maja. Kolejne miesiące pokażą, czy Boombit jest w stanie wejść na kolejny poziom (>30 mln zł przychodów) i tam się utrzymać.
Wątek spółki na Forum Portalu Analiz : https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?p=44101#p44101