[NewConnect] TELESTRADA – analiza po wynikach
Telestrada to operator telekomunikacyjny, który oferuje usługi telefonu komórkowego, stacjonarnego i internetu. W 2014 roku spółka przejęła NOM operatora telefonii stacjonarnej, który w 1999 roku był pierwszym alternatywnym operatorem telefonicznym. Spółka zmaga się z odpływem dochodowych „starych klientów” (tych stacjonarnych) i jednocześnie pozyskuje nowych. Telestrada jest właścicielem marek White Phone i lajt mobile dla klientów indywidualnych oraz call contact, czyli usług dla biznesu: call manager, call web, call medica i call voip
Analiza po wynikach 4 kwartału 2022 r.
Autor: [Prezes]
Analiza opublikowana wcześniej na Forum Portalu Analiz : https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?p=58500#p58500
Pojawiły się dzisiaj wyniki kwartalne spółki, które operacyjnie są dobre, choć cały czas kulą u nogi, jest zastój w przychodach (jest spadek r/r, ale rok temu jeszcze pozytywie wpływał na przychody kontrakt z NFZ).
Co ciekawe (niestety negatywne i może lekko wpływać na przyszłe przychody), pojawiła się informacja, iż zmieniły się zasady dostępu do telefonów w więzieniach (przychody z tego źródła spadła kw/kw o 8,50%).
„W IV kwartale 2022 r. Spółka zanotowała niewielki spadek przychodów w stosunku do III kwartału 2022 r. Był on wynikiem głównie wejścia w życie nowych przepisów ograniczających dostęp osób osadzonych w zakładach karnych do usług telefonicznych.”
Fajnie wyglądała marża ze sprzedaży, która była najwyższa od 4 lat i wyniosła 62%. Poprawę rentowności zarząd tak tłumaczy …
Cały artykuł po zalogowaniu ….
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)