Analiza PLASTBOX – Q1 2020
PlastBox to producent pojemników z tworzów sztucznych – głównie wiader. I chodzi tu głownie o zamykane wiadra (pojemniki) na farby, dla branży chemicznej i spożywczej.
Pod koniec 2018 roku przejęła spółkę Stark Partner, która produkuje opakowania dla branży mleczarskiej i producentów lodów.
Dzięki temu zwiększyła sprzedaż w 2019 roku.
1 kwartał to tylko +3% wzrostu sprzedaży i spadek zysku netto o 36% r/r.
Ale to był jednorazowy negatywny wpływ ujemnych różnic kursowych.
2 kwartał powinien być już znacznie lepszy. No chyba, że koronawirus mocno zamieszał.
Zapraszam do zapoznania się z analizą Grupy PlastBox.
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)