W związku ze zmianą silnika portalu, aby zalogować się na konto należy odzyskać hasło. Kliknij TUTAJ aby zobaczyć instrukcję.

Analiza Creepy Jar – Q3 2019

Debiut gry Green Hell w pełnej wersji 5 września wpłynął na skok sprzedaży. Spółka w październiku pochwaliła się przekroczeniem 300 tys. sprzedanych kopii. Tyle, że brutto. A to ma znacznie.

Pomimo tak dobrej sprzedaży spółka zaraportowała w 3 kwartale stratę brutto -17 tys. zł i zysk netto tylko 101 tys. zł.

Jest to efekt korekty, ale też rosnących kosztów.

 

Zapraszam do zapoznania się z analizą spółki Creepy Jar po wynikach 3 kwartału 2019 r.

Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)

Komentarze widoczne są dla abonentów portalu!

Partnerzy Portalu Analiz: