Vercom – analiza IPO
Vercom zarabia na oferowaniu firmom narzędzi służących do kontaktu z klientami poprzez e-mail, sms/mms, komunikaty push oraz komunikatory typu Messenger. Jeżeli otrzymujesz komunikaty sms/e-mail typu „Twoja paczka została wysłana”, to właśnie nadawane są one z wykorzystaniem takich narzędzi. Model działania to tzw. CPaaS – Communication Platform as a Service – w praktyce oznacza to, że klient (firma) płaci miesięczny/roczny abonament za dostęp do usług/platformy oferowanej przez Vercom. Platforma jest „w chmurze”, co oznacza, że klient nie musi instalować u siebie aplikacji.
Niniejsza analiza zawiera opis działalności grupy Vercom, omówienie jej wyników i perspektyw, przedstawienie warunków emisji akcji, a także omówienie wyceny spółki.
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)