MEDIACAP – Q1 2021
Analiza wykonana przez Mikołaja Wyspianskiego (elendix).
Grupa kapitałowa MediaCap sama przedstawia siebie w następujący sposób:
„Jesteśmy grupą kapitałową działającą na styku marketingu i technologii. Nasz dynamiczny wzrost napędzają innowacje.”
W praktyce, grupa działa w trzech segmentach:
1. Freundschaft (czyli Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost) – jest to w szerokim ujęciu biznes agencji reklamowych
2. LTTM to największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, a także agencja influencer marketingu dla marek.
3. IQS to firma badawczo-analityczna (m.in. badania rynku i opinii publicznej), której celem jest pozyskiwanie, przetwarzanie i finalna analiza danych dla klientów.
Gdy wiele osób pasjonuje się wejściem na giełdę EKIPY (znani influenserzy) to warto spojrzeć na LTTM z Grupy MEDIACAP, który obsługuje ten segment marketingu.
Zapraszam do analizy Grupy MEDIACAP po wynikach 1 kwartału 2021 r.
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)