CCC po wynikach 3 kwartału 2023r.
Początki działalności obecnej Grupy CCC sięgają połowy lat 90, kiedy powstała Firma Handlowa „Miłek” zajmująca się detalicznym i hurtowym handlem obuwia. W 1996r. powstają pierwsze sklepy franczyzowe „Żółta stopa”, 1999r. rejestracja CCC Sp. z o.o. i rozwój konceptu Cena Czyni Cuda (w skrócie CCC), 2004r. przekształcenie na CCC SA i debiut na GPW.
Model biznesowy Grupy oparty jest o platformę omnichannel, w ramach której wyróżniono 5 komplementarnych szyldów: CCC, eobuwie,Modivo, HalfPrice i DeeZee. Model omnichannel zakłada przenikanie się kanałów sprzedaży online i offline oraz swobodną migrację Klienta pomiędzy nimi. Rozwój platformy omnichannel wspierany jest dodatkowo przez szereg udogodnień dla klientów –
m.in. dostawy ekspresowe, płatności odroczone itd. Sprzedaż w sklepach stacjonarnych prowadzona jest głównie w ramach szyldu CCC, oferującego przede wszystkim dobrze znane klientom marki własne (Lasocki, Jenny Fairy, Gino Rossi) oraz w ramach nowego konceptu off-price o nazwie HalfPrice.
Grupa intensywnie rozwija sprzedaż w dynamicznie rosnącym kanale e-commerce. Przychody, stanowiące 51% obrotów Grupy,
generowane są w tym kanale przez sklepy online CCC i HalfPrice, a także przez szyldy skoncentrowane na online, tj. platformy eobuwie
i MODIVO oraz DeeZee.
Działalność CCC szerzej została opisana na Portalu Analiz w przeglądzie spółek odzieżowych https://portalanaliz.pl/analizy/przeglad-najwiekszych-spolek-odziezowych-notowanych-na-gpw/ oraz wielokrotnie na dedykowanym jej Forum Portalu Analiz https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?p=4232#p4232
W tym wpisie przedstawiam spojrzenie na spółkę po lekko optymistycznych wynikach 3 kwartału 2023r.
Niniejsza analiza została w pierwszej kolejności opublikowana dla czytelników na Forum Portalu Analiz https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?p=75077#p75077
Dalsza część dla abonentów :
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)