Analiza DADELO po wynikach 2 kwartału
Dadelo to spółka z branży e-commerce sprzedająca rowery oraz pozostałe produkty związane z turystyką rowerową – części, akcesoria i odzież kolarską.
Sprzedaż prowadzona jest głównie poprzez sklep internetowy CentrumRowerowe.pl.
2021 r. to przede wszystkim braki w dostawach. Spółka od dostawców otrzymała ok. 60% zamówień, które złożyła. Przełożyło się to na niższą sprzedaż i mniejszą dynamikę wzrostu od oczekiwanej, co rozczarowało rynek w ostatnich miesiącach.
Spółka ma jednak nadal ambitne plany i rozwój jest jej kluczowym hasłem.
Zapraszam do analizy spółki DADELO po wynikach 2 kwartału 2021 r.
Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)