Gaming - Analiza potencjału gry na bazie prologu | PortalAnaliz.pl

Gaming - Analiza potencjału gry na bazie prologu

Dodano: 2021-11-02 10:16:14 | Autor: Paweł MalikGaming

Prolog prawdę Ci powie - Analiza potencjału gry na bazie prologu (i nie tylko)
Autor: Jarosław Gadomski/anti/

W 2020 na największej platformie gier na PC - Steam - wydanych zostało ponad 10 tys. pozycji. W tak konkurencyjnym otoczeniu studia
developerskie są zmuszone do szukania nowych przewag, pozwalających na uchwycenie uwagi graczy i ulepszenie swoich produktów. Częścią tych poszukiwań jest narastający w ostatnich latach trend wydawania darmowych „prologów”, czyli wczesnych wersji zawierających wycinek finalnej gry.

Analiza prologów jest użyteczna z inwestorskiego punktu widzenia, gdyż jak się okazuje prologi mogą podpowiadać jakim zainteresowaniem może się cieszyć końcowy produkt. W tym artykule przedstawiam statystyki to potwierdzające, na podstawie publicznie dostępnych danych.
Przedstawiam również szacunki sprzedażowe dla niewydanych jeszcze gier, które pokazały prologi.

Pełen dostęp do artykułu posiadają osoby posiadające wykupiony Abonament. Zaloguj się lub sprawdź cennik.

Komentarze do artykułu:
Skomentuj artykuł