W związku ze zmianą silnika portalu, aby zalogować się na konto należy odzyskać hasło. Kliknij TUTAJ aby zobaczyć instrukcję.

Analiza grupy 4fun Media

Wczoraj 4fun Media to były 3 muzyczne kanały telewizyjne. Dziś jest to grupa działająca na rynku telewizyjnym, mediów cyfrowych i reklamy, starająca wykorzystywać się posiadaną bazę klientów i tworzyć synergie pomiędzy poszczególnymi segmentami działalności.

4fun Media rozwija się głównie poprzez przejęcia. Oprócz muzycznych kanałów telewizyjnych jest liderem rynku w Polsce w segmencie zewnętrznej reklamy cyfrowej i to ten biznes obecnie przynosi największe zyski grupie. W ramach grupy prężnie działa agencja reklamowa.

W 2018 roku 4fun Media dokonała przejęć podmiotów specjalizujących się w e-commerce, a konkretnie w sprzedaży odzieży z nadrukami. Ta działalność jest, póki co, nierentowna i wymaga osiągnięcia odpowiedniej skali sprzedaży, aby zrealizować pozytywne wyniki finansowe.

Perspektywy 2019 roku w zakresie segmentu zewnętrznej reklamy cyfrowej wyglądają bardzo dobrze, segment telewizyjny zapewne będzie walczył o utrzymanie wyników, natomiast e-commerce może jeszcze ciążyć wynikom grupy. Taki „miks” zdarzeń powinien w ostatecznym rozrachunku przynieść poprawę przychodów i zysków grupy rok do roku, natomiast droga ta może być wyboista.

Zapraszam do lektury pełnej analizy grupy 4fun Media, a także do dyskusji o spółce na Forum Akcji Portalu Analiz.

Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)

Komentarze widoczne są dla abonentów portalu!

Partnerzy Portalu Analiz: